fredag 11 december 2009

Nu är det en vecka kvar till lov!!!!!

Hej! har haft dåligt med att lägga in nytt inlägg men eftersom det är fredag så känns det som man har lite tid över, haft en seg vecka bara väntat på att det ska bli fradag för att få andas ut från alla måsten en stund nu. Jag är väldigt glad jag köpte min klocka i dag som jag ska få i julklapp eftersom att jag ska få den jag ville ha :) jätte nujd med den! orkar knappt vänta tills jul lite segt att jag inte får använda den en, men det är väl för att jag ska ha något att se fram i mot :D

Har haft att svårt att vara uppdaterad hur det gått för frölunda nu det senaste men jag ska allt hålla det uppdaterat efter jul då när det börjar närma sig slutspel :D

Nu snart blir det idol och Vinner inte Erik så har Sverige ingen musik smak!!!
Hoppas för övrigt er alla en trevlig lucia helg! :)
//tjao :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar